10.10.2017 р. на факультеті туризму, готельної та ресторанної справи відбулась публічна презентація студентами групи ХТ-16 науково-дослідних (віртуальних) завдань навчальної практики, які виконувались під час практики паралельно з виробничими завданнями, у зв’язку із інноваційними змінами в організації практичного навчання в ЛІЕТ.
Студенти другого курсу спеціальності«Харчові технології» представляли та обмінювались досвідом власних досліджень у сфері науково-технічних досягнень ресторанного господарства, інноваційних технології харчової продукції, аналізували передовий досвід харчування різних народів світу, а саме:
· Баран А.А. «Кращі ресторани світу 2017. Вивчення досвіду»; «Дегустатор – гарант високої якості продукції. Особливості дегустації шоколаду».
· Біличук А.Р. «Найкращі ресторани Львова. Вивчення досвіду. Секрети успіху»; «Інновації в кухонних технологіях. Ніж-півмісяць – меццалуна»
· Дарчук В.В. «15-ть унікальних ресторанів світу. Вивчення досвіду. Секрети успіху»; «Інновації в кухонних технологіях. Марокканський національний посуд таджин».
· Слимак М.І. «Гастрономічний туризм у Польщі. Традиції та культура харчування поляків»; «Кращі рецепти страв з гарбуза від ресторатора світової слави – Джеймі Олівера».
· Ярмушинська О.І. «Інновації в кухонних технологіях. Використання Хоспер печі»; «Сучасні ресторанні технології. Кращі салати кухонь народів світу» та інші.
Виступи відзначились якісною підготовкою студентів, викликали зацікавленість у учасників презентації. У публічній презентації взяли участь: завідувач відділом практичного навчання Замрій О.М., декан факультету туризму, готельної та ресторанної справи к.е.н., в.о. доцента Банера Н.П., керівники практики: доц. Івашків Л.Я., зав. виробн. Грабовенська Г.С.;викладачі та студенти факультету.
Виконання індивідуальних завдань сприяло формуванню у здобувачів вищої освіти таких фахових компетенцій, як уміння самостійно одержувати необхідні знання, самостійно мислити, грамотно працювати з інформацією. Рекомендовано студентам, які підготували найкращі наукові розробки, впроваджувати їх навчальний процес, брати участь у наукових семінарах, конференціях, конкурсах наукових робіт тощо.