12.12.2016 на факультеті менеджменту, товарознавства та комерційної діяльності викладачами кафедри менеджменту і комерційної діяльності відбувся науково – практичний студентський семінар на тему:
«Ключові фактори успіху в процесі збуту товарів та послуг підприємствами індустрії туризму».
Модератори заходу: к.е.н., доц. Батьковець Н.О., ст.викл. Замрій О.М.
Метою науково-практичного студенського семінару є визначення таобговорення ключових факторів успіху в процесі збуту товарів та послуг підприємствами індустрії туризму на сучасному етапі, залучення студентів до дослідної роботи.
Основними проблемними питаннями , які розглядались, були:
1. Ринок туристичних послуг та його сегментація .
2. Моніторинг формування ринку туристичних послуг Львова .
3. Асортиментна політика туристичного підприємства, як один із ключових факторів його успіху .
4. Аналітичні дослідження формування асортиментної політики туристичних .
5. Персонал – ключова ланка в організації туристичного продукту підприємства .
6. Презентація туристичного продукту як інструмент підвищення обсягів продажу туристичної компанії .