19 травня 2016 року на виконання Ухвали Вченої ради Львівського інституту економіки і туризму від 27 квітня 2016 року у рамках Фестивалю науки кафедра економіки і маркетингу ЛІЕТ провела науковий семінар на тему “Маркетингові інструменти промоції в галузі туристичного бізнесу та освіти”.
Мета семінару - розвиток знань та обмін науково-практичним досвідом з питань маркетингових інструментів промоції послуг туристичного бізнесу та освіти.
У науковому семінарі взяли участь: ректор Львівського інституту економіки та туризму, д.е.н., професор Бочан І.О., декан бухгалтерсько-економічного факультету к.е.н., доцент Вітер О.М., науково-педагогічні працівники кафедри економіки і маркетингу, а також студенти Інституту.
Учасники семінару зосередили увагу на актуальних питаннях вітчизняної та зарубіжної практики використання інструментів маркетингу, зокрема соціальних мереж та Інтернет-технологій у промоції туристичних послуг;перевагах і недоліках франчайзингу у розвитку готельного бізнесу в Україні.
Науково-практичне значення мали презентації, підготовлені за результатами поглибленого вивчення інструментів брендингу на ринку послуг вищої освіти, а також рекомендації щодо розвитку соціальних проектів Львівського інституту економіки і туризму у контексті співпраці з основними стейкхолдерами ЛІЕТ: професійними організаціями в туризмі, органами місцевого самоврядування, роботодавцями, випускниками, іншими науковими та освітніми інституціями.