У Львівському інституті економіки та туризму продовжується впровадження інтегрованих занять для студентів старших курсів з ключових дисциплін, що формують профільно-професійні компетенції випускників. Використання міждисциплінарної інтеграції у навчальному процесі дає змогу об’єднати знання, уміння, і практичні навички з різних дисциплін в цілісну систему та перевірити якість підготовки конкурентоздатних фахівців.
На факультеті туризму, готельної та ресторанної справи 19 березня 2014 року був проведений інтегрований семінар прес-конференція на тему: "Порівняльний аналіз технологій і харчової цінності традиційної і нової продукції оздоровчого ХАРЧУВАННЯ" з дисциплін: "Основи конструювання оздоровчих харчових продуктів", "Екологія та технологія продуктів оздоровчого і профілактичного призначення", "Новітні технології харчування", "Іноземна мова (англійська)", "Друга іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська)".
У семінарі брали участь студенти V курсу (груп ТХ-09 і ТОПХ-09), які навчаються за спеціальністю 7.05170112 – "Харчові технології", зокрема, за спеціалізацією "Технологія оздоровчого та профілактичного харчування". Підготовкою та проведенням заняття займались викладачі різних кафедр інституту: к.б.н., доц. Івашків Л.Я.; к.т.н., доц. Сливка Н.Б.; к.пед.н., ст. викладач Матвіїв-Лозинська Ю.О.
Інтегрований семінар проведено у вигляді прес-конференції, де активно обговорювались представлені студентами результати власних досягнень у рамках дипломних досліджень. Кожен студент підготував і виконав конкретні комплексні проблемні завдання, оскільки в сучасній підготовці фахівців із вищою освітою акцент ставиться не на сумі засвоєних під час навчання знань, а на вмінні їх творчого застосування й здатності до самостійного пошуку і відбору необхідної для подальшого вдосконалення професійної діяльності наукової інформації.
При проведенні інтегрованого семінару широко використовувались інтерактивні методи і форми навчання: групова дискусія, відповіді на проблемні запитання, взаємоопитування, взаємообмін професійним досвідом тощо. Велика увага приділялась володінню англійською мовою. Мало місце не лише представлення результатів досліджень на англійській мові (Корицький Б., П’ятачук В.), але й закріплення навичок ведення конструктивного діалогу та обґрунтування своєї позиції у професійних ситуаціях іноземною мовою. Якісне володіння іноземними мовами відповідає вимогам сучасної освіти європейського рівня і є чинником успішної роботи у галузі ресторанного та туристичного бізнесу.
Результатом проведення інтегрованого заняття було видання методичних рекомендацій із включенням тез доповідей студентів, які будуть корисними не лише викладачам для обміну досвідом, але й студентам зацікавленим науковою роботою. З методичними рекомендаціями можна ознайомитись на кафедрах оздоровчого харчування, екології і безпеки туризму; харчових технологій та ресторанної справи та іноземної мови.
Підготувала матеріал доц. Івашків Л.Я.